مزایای کرکره پنجره ای

مزایای کرکره پنجره ای

همانگونه که در مقاله ای بصورت کامل به درب اتوماتیک کرکره ای پرداخته بودیم و گفتیم که در موارد مختلفی قابل استفاده است ، که یکی از آنها برای پنجره ها میباشد که مزایای کرکره پنجره ای از نکاتی هست که در این مقاله قصد داریم به آن بپردازیم .

 

 

مزایای کرکره پنجره ای

بصورت خلاصه به آنچه در مقاله قبلی اشاره کردیم میپردازیم که :
یکی از درب هایی که امروزه مخصوصا در کشور ما رایج است ، درب اتوماتیک کرکره ای میباشد که در موارد مخلتف و مکان های متعددی از آن استفاده میشود ، در واقع این نوع درب برقی کرکره ای دارای امنیت بسیار بالا و همچنین دارای زیبایی ظاهری میباشد که نظر خیلی از متقضیان را به خود جلب نموده و همچنین کمترین فضا را نیز اشغال میکند . درب اتوماتیک کرکره ای در مکان های مختلفی از جمله پارکینگ ها ، مغازه ها ، پاساژ ها ، مراکز دولتی ، اداره ها ، سوله ها و حتی برای پنجره ها در اندازه کوچکتر استفاده میشود .

 

امنیت بالای کرکره پنجره ای

در واقع برای بالکن ها و تراس ها نیز میتوان از این کرکره ها استفاده نمود به این دلیل که معمولا در بیشتر موارد بالکن ها و تراس ها و پنجره ها در معرض دید هستند و به آسانی میتوان از آنها به داخل خانه وارد شد که یکی از آسان ترین راه های ورود سارقان میباشد . به همین دلیل برای این مشکل بایستی امنیت پنجره ها و تراس ها و ورودی های اینچنین را بالا برد که میتوان با نصب نرده و حفاظ و یا برای امنیت بیشتر از کرکره اتوماتیک استفاده نمود که یکی مزایای کرکره پنجره ای همین بالا بردن امنیت این ورودی ها میباشد که از جنس و موادی برای ساخت این کرکره ها استفاده شذه است که ورود به آن را بسیار مشکل کرده است .

مزایای کرکره پنجره ای

همچنین از دیگر مزایای کرکره پنجره ای میتوان به زیبایی ظاهری آن اشاره نمود که که میتوان در رنگ ها و تیغه های مخلتفی بکار برده شود .

همچنین از دیگر مزایای این پنجره ها میتوان به اتوماتیک بودن آن اشاره نمود که با تنها یک ریموت میتوان باز و بسته آن را انجام داد و همچنین به کمترین میزان اشغال فضا نیز اشاره کرد که باعث شده علاقه مندان زیادی را به خود جلب کند .

 

 

مشخصات درب پنجره ای کرکره

۱-امنیت بسیار بالا

۲- زیبایی منحصر بفرد

۳- قابلیت انتخاب رنگ

۴- باز و بسته شدن اتوماتیک درب

۵-ضد ضربه و مقاومت بسیار بالا

۶- تعمیر بسیار سریع در صورت مشکل

۷-قیمت مناسب

۸- کمترین اشغال فضا

 

مزایای کرکره پنجره ای

شماره تماس مستقیم با امداد درب :

0912-8501869

0912-8501896

 

در زیر و آپارات میتوانید کلیپ این محصول را مشاهده کنید :

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید